Äventyrsledarna

Tina Forsberg

Kategori: VILKA ÄR VI?

 

Namn: Martina (Tina) Forsberg

Ålder: 24

Kommer ifrån: Mora, Dalarnas hjärta ;)
 
Om mig: Bott i Stockholm de senaste åren och utbildats till internationell resekonsult. Dansen är vad som förgyllt hela mitt liv fram till slutet av gymnasiet då jag insåg att det var dags att se världen. Vardagen vände tvärt men det har aldrig hindrat mig. Livet är knappast en dans på rosor, precis som jag vill ha det.

Favoritsak (snuttefilt): En burk Aromat.

Rolig fakta: Största fobin: fjärilar!!

Alexx om Tina: En helt fantastiskt underbar tjej som genomför allt hon tar åt sig med bravur! För henne verkar inget vara omöjligt och allt genomförbart, även om det kan vara lite ”oklart” ibland ;) Med ett leende på läpparna och ett skratt som får alla att må bra vandrar hon mot framgång! 

Kommentera inlägget här: