Äventyrsledarna

Joakim Söderström

Kategori: Allmänt, VILKA ÄR VI?

 
 
Namn: Joakim "Jocke" Söderström

Ålder: 19, 20 år den 2/2-14

Kommer ifrån: Linköping

Om mig: En glad och sportig kille som gillar utmaningar. Jag älskar att vandra i fjällen och paddla kajak under sommar och hösten. Under vintern håller jag mer än gärna till den alpina skidåkningen och min nyfunna kärlek: långfärdsskridskor!

Favoritsak (snuttefilt): Min frälsarkrans som alltid finns med på alla äventyr och i vardagen.

Rolig fakta: Älskar att laga mat men hatar att diska!
 
Oscar om Joakim: Från tidig morgontimma till sent in på natten, så finner man alltid ett leende över Jockes ansikte. Förutom glädjen, så är Jocke även väldigt organisatorisk och har ett bra helhetstänk. En kille man verkligen vill ha med sig på tur helt enkelt!
Kommentera inlägget här: