Äventyrsledarna

Linnea Jürss

Kategori: VILKA ÄR VI?

 

 

Namn: Linnea Jürss

Ålder: 24

Kommer ifrån: uppvuxen i Jämtland / Numera Katrineholm

Om mig: Jag antar att jag skulle beskriva mig själv som positiv och glad (även om resten av klassen verkar uppfattar att jag är "bitter/aggressiv" av någon anledning?!?!?!?!?!), men för övrigt tycker jag det är väldigt roligt med ironi och att driva med folk eller mig själv. Jag får nog säga att jag gillar skidåkning också, alpint framför allt, men jag har insett att det bästa jag kan göra för mig själv är att illa kvickt börja älska längdåkning med tanke på att jag snart ska åka Vasaloppet! 

Favorit sak(snuttefilt): en liten MP3

Rolig fakta: Allt är roligt

Ellinor om Linnea: Linnea är en helt underbar tjej! Utan hennes kloka ord och roliga skämt skulle den här utbildningen inte vara sig lik! Hon är en väldigt stark tjej som ger mycket och har ett baota hjärta som alla har plats i. Man har aldrig en tråkig stund med henne, utbildningen hade sugit utan henne och då kan jag nog tala för hela klassen!!

Kommentera inlägget här: