Äventyrsledarna

Oscar Holmsten

Kategori: Allmänt, VILKA ÄR VI?

 

 
Namn: Oscar Johan Magnus Holmsten

Ålder: 19

Kommer ifrån: Dalsjöfors

Om mig: Flydde från Borås till Dalarnas skogar direkt efter en gymnasieutbildning på teknikprogrammet. Med ett stort intresse av scouting och friluftsliv så påbörjade jag utbildningen som fjäll- och äventyrsledare, och samtidigt öppnade jag nya möjligheter till friluftsaktiviteter som jag aldrig såg mig själv testa.

Favoritsak (snuttefilt): Min ryggsäck, Klättermusen Arvaker

Rolig fakta: Samlar på sköldpaddor, har över 450 stycken

Jocke om Oscar: Oscar är en härlig och rolig filur som har hittat sitt rätta element! Han tränar gärna med sin Slackline under sommaren och längdskidorna under vintern Med många år i ryggen inom Scouterna har han stor erfarenhet av friluftslivet och är absolut någon man vill ha med sig ut på tur!
Kommentera inlägget här: